15.3.2020 Níže najdete aktuální s podrobné vyjádření Zásilkovny k odesílání zásilek na dobírku.
P.S: Omezení platí i pro zásilky doručované Českou poštou!
Aktuální stav s ohledem na nařízení vlády
|
|
Milí eshopaři a eshopařky,
navazuji na dnešní e-mail ohledně aktuálního stavu směrem ke všem internetovým obchodům.
Myslíme na bezpečí našich zákazníků, proto jsme se rozhodli s okamžitou účinností od 14. března přijímat na našich výdejních místech v České a Slovenské republice pouze bezkontaktní platby, tj. platby kartou. Další způsob bezkontaktní platby chystáme v následujících hodinách.
K tomuto kroku jsme přistoupili jako většina E-commerce projektů a vede nás k tomu zajištění bezpečnosti vašich zákazníků a našich zaměstnanců a partnerů. Zároveň intenzivně pracujeme na urychlení výdeje, aby kontakt osob byl eliminován na minimum.
S účinnosti od 14. března bylo znemožněno přes API i přes klientskou sekci podat e-shopům zásilky na dobírku pro Českou republiku a na Slovensko na výdejní místa, pokud neumožňují přijímat platbu kartou. Pokud chcete nadále zásilky na dobírku posílat, je nutné povolit možnost platby kartou v klientské sekci. V opačném případě se zobrazí následující hláška:
"Nemáte povolené platby kartou, a proto nyní z důvodu opatření souvisejících s nákazou COVID-19 nemůžete podávat zásilky na výdejní místa na dobírku."
Zákazníci budou o daném procesu informováni prostřednictvím SMS ve chvíli, kdy bude jejich zásilka připravena na výdejním místě.
S přátelským pozdravem
Simona Kijonková
Zakladatelka a CEO Zásilkovny |
|