Menu

Odesílání zásilek

Připravili jsme pro Vás pár stručných informací o odesílání balíčků:.

 

Jaké přepravní služby mohu využít?

Pokud si nechcete objednávku vyzvednout osobně přímo u nás v mydlárně, můžete si ji nechat poslat. Veškeré zásilky odesíláme prostřednictvím Zásilkovny (nejlepší cena i služby). To znamená, že pokud si vyberete doručení Českou poštou, balíček Vám standardně doručí Česká pošta, ovšem jako odesilatel bude uvedena Zásilkovna.  Pokud si vyberete pobočku Zásiklovny, bude Vás balíček očekávat tam. Jiné přepravní služby zatím nevyužíváme z důvodu nezájmu zákazníků.

Jak posíláte zásilky do zahraničí?

Na Slovensko standardně Zásilkovnou (popř. Českou poštou viz). Do ostatních zemí se doprava konzultuje individuálně. Často má též zákazník zajištěnu přepravu vlastní.

Za jak dlouho zásilku dostanu?

Na podací místo Zásilkovny vozíme balíčky 1-2x týdně. Většinou v pondělí a pak ve čtvrtek nebo v pátek. Před koncem roku pak jezdíme denně, aby balíčky dorazily včas pod stromeček. :) Obvyklá doba dopravy se pohybuje od 1 do 4 dnů. Máte-li zájem svůj balíček sledovat, napište na email info@carovnymlyn.cz a my Vám zašleme číslo pro tracking.

Co se stane, když si balíček nestačím vyzvednout?

Jak u Zásilkovny, tak u České pošty lze požádat o prodloužení úložní doby. Pokud to i tak nestihnete, je zásilka vrácena zpět k nám. Chcete-li ji opakovaně doručit, napište a my Vám ji znovu odešleme. (neplatí u nevyzvednutých dobírek)

Přišel mi poškozený balíček.

Naštěstí tyto případy téměř neevidujeme, ale kdyby k tomu přece jen došlo - v tom případě je vždy nutné při předání balíčku (podpisu) napsat do přepravního listu poznámku, že zásilka je poškozená. A nebo zásilku nepřevzít. Jinak nelze uplatňovat jakoukoliv náhradu škody u přepravce. Všechny zásilky se snažíme pečlivě balit, takže k poškození obsahu by nemělo dojít. 

 

leden 2020, carovnymlyn.cz

 

X

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie.